Spare Part Manager – global aftersales

Har du en stor viden omkring global reservedelshåndtering og logistik, og kan du omsætte din viden til velfungerende systemer og videreudvikling, som gør os klar til den fremtidige vækst og samtidig skabe motivation, trivsel og udvikling blandt dine medarbejdere? Så er du måske vores nye Spare Part Manager – global aftersales. Du bliver ansvarlig for den daglige ledelse af medarbejderne og for at reservedelsfunktionen på tværs af serviceafdelinger kontinuerligt udvikler sig.

Håndteringen af reservedele er en enorm vigtig funktion for os, da vi lever af, at kunne servicere vores kunder rettidigt. Vi skal derfor være sikre på altid at kunne levere rette reservedele til både ind- og udland og at logistikken omkring det fungerer optimalt.

Du får reference til Global Aftersales Manager, men vil komme til at spare med hele serviceorganisationen samt få mange relationer til medarbejdere i resten af Hvidtved Larsen. Der vil desuden være mulighed for sparring og netværk med tilsvarende kolleger indenfor Bucher koncernen, som ejer Hvidtved Larsen. Du vil få kontor i Silkeborg.

Du bliver overordnet ansvarlig for:

  • Daglig motivation og synlig ledelse af 4-5 personer i Danmark
  • Reservedelshåndtering og logistik for vores serviceværksteder i både ind- og udland
  • Opbygning af webshop hvorfra kunder og interne let og enkelt kan bestille reservedele med hurtig levering
  • Sparring med serviceorganisationen omkring kundetilbud
  • Opbygning og vedligehold af arbejdsprocesser og hjælpesystemer
  • Opbygning og vedligeholdelse af prislister
  • Implementering af privat label
  • Opbygning af Worlds Parts Centre i fremtidig Center of Excellence
  • Tværorganisatorisk samarbejde ifb. med dokumentation og modularisering

Der skal i stillingen påregnes et antal rejsedage i Danmark samt et begrænset antal dage i udlandet.

Erfaren leder med logistisk baggrund
Du har en videregående uddannelse med fokus på lager og logistik, har en god teknisk forståelse og forretningsforståelse. Det er afgørende, at du har ledelseserfaring, og forstår at få medarbejderne med dig. Du har empati og er ydmyg overfor andres faglighed og erfaring.

Du kan gå forrest, både når det gælder de daglige udfordringer og når der arbejdes med det mere langsigtede kommercielle perspektiv i forhold til udvikling af reservedelsfunktionen.

Det er en stor fordel, hvis du har en betydelig erfaring indenfor lager og logistik. Du kender til anvendelse af Microsoft Dynamics AX og behersker engelsk og gerne tysk i både skrift og tale.

Ring og hør mere
Du kan få flere oplysninger om jobbet hos Global Aftersales Manager Jesper Dam Buch på M: 21 72 67 00. Han ved alt om jobbet, og han kan fortælle dig i detaljer, hvad jobbet indeholder – udover gode ansættelsesforhold, gode kollegaer og muligheden for et godt arbejdsliv.

Send din ansøgning ved at trykke på nedenstende knap senest den 1. januar 2018.
 

Søg job